.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در یکی از دانشگاه های مازندران؛
فریادهای جانبازی که شنیده نشد
یکی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس با حضور در جلوی ساختمان مرکزی یکی از دانشگاه های مازندران با فریادهای خود از بی توجهی مسئولان به امور جانبازان ومعلولان انتقاد و ...
 فریادهای جانبازی که شنیده نشد

یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با حضور در ساختمان مرکزی یکی از دانشگاه ها در مازندران از بی توجهی مسئولان دانشگاه به وضعیت تسهیل در تردد جانبازان و معلولان انتقاد کرد.

این جانباز که بر روی ویلچر حرکت می کرد با فریادهای خود از مسئولان خواست تا پاسخگوی وی باشند.

وی گفت: در رشته مهندسی مکانیک تحصیل می کردم و پس از شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان کشور و آرمان های انقلاب اسلامی به جبهه های حق علیه باطل رفتم.

وی افزود: در طول دوران جنگ دچار مجروحیت و در نهایت اسارت شدم و در زندان های رژیم بعث عراق به شدیدترین وضعی مورد شکنجه قرار گرفتم و از 36 نقطه بدنم دچار مجروحیت هستم.

این جانباز  اظهار داشت: در حال حاضر در رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد قبول شدم ولی متاسفانه هیچ امکان ترددی برای جانبازان و معلولان در دانشگاه وجود ندارد در صورتی که مجلس سال ها قبل تسهیلات ویژه تردد برای جانبازان و معلولان را تصویب و ابلاغ کرد ولی هیچ یک از مسئولان توجهی به آن ندارند.

وی با انتقاد از مسئولان دانشکده گفت: مسئولان دانشکده به درخواست منطقی ام که چگونه باید به سرکلاس درس بروم، هیچ توجهی ندارند.

چرا قانون فقط برای آقایان است. چرا باید در خصوص افزایش حقوق رئیس و امکانات دیگر سریعا قانون اجرا شود ولی در این مورد به قانون بی توجهی می شود. چرا وقتی می گویند رئیس باید فلان ماشین را داشته باشد ظرف مدت 24 ساعت مهیا می شود.

این جانباز گفت: بارها برای حل این مشکل به مسئولان بنیاد شهید و امورایثاگران مراجعه کردم ولی تاکنون هیچ ترتیب اثری داده نشده است

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان استان می خواهم توجه ویژه ای به مسئله آمد و شد جانبازان و معلولان داشته باشند.

وی تصریح کرد: استاندار مازندران برای خود مشاور در امور ایثارگران انتخاب کرد ولی تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است چرا که آقای مشاور وقتی با ماشین آخرین سیستم تردد می کند چه می داند مشکل ما چیست؟

وی با بیان اینکه مردم ما از مسئولان بیشتر می فهمند گفت: در کوچه و بازار مردم ما را مورد لطف خود قرار می دهند و من شرمنده آنان هستم.

این جانباز ادامه داد: مردم ما صبورترین، صادق ترین، مهربان ترین، وفادارترین مردم روی زمین هستند ولی مسئولان این را نمی فهمند.

وی گفت: در تمام عرصه های انقلاب و راهپیمایی ها مردم حضوری فعال دارند ولی مسئولان فقط برای بقا و حفظ کرسی ریاست خود در راهپیمایی ها حضور می یابند و تعهدی در این خصوص ندارند.

وی اضافه کرد: به دلیل مشکلات حرکتی دو سال است که نمی توانم فرزندان خود را به اماکن تفریحی ببرم.

وی گفت: سال گذشته نیز در این خصوص انتقاد کردم که به من که جانباز انقلاب اسلامی هستند گفتند منافق. پس وای بر ما که مردم چگونه باید حقوق خود را از مسئولان واخواهی کنند.

وی گفت: چرا باید برای یک وزرشکار و هنرمند که بداخلاقی و هرزه گی می کند میلیون ها و میلیاردها تومان هزینه و هدیه کنیم ولی نوبت به ما می رسد کفگیر ته دیگ می خورد.

وی ادامه داد: ما منکر توجه به امر ورزشکاران و هنرمندانی که در عرصه های ورزشی، هنری و فرهنگی حضور دارند نیستیم اما نه هر وزرشکار و هنرمندی.

این جانباز در حالی فریاد می زد که تنها یکی از مدیران میانی دانشگاه که با اصرار یکی از کارمندان بوده است حاضر به شنیدن حرف های وی شد و در نهایت توسط نگهبان به بیرون از محوطه دانشگاه هدایت شد.


شمال نیوز امیدوار است مسئولان توجه جدی به مشکلات جانبازان و معلولان داشته باشند هرچند به گفته این جانباز عزیز:

مردم ما بیشتر از مسئولان می فهمند ...

فایل صوتی در شمال نیوز موجود است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

a 31 شهريور 1389
جانباز منافق!اینه نتیجه این همه ایثار!واقعا دست مریزا.این بنده خدا با این سوابق درخشان حال و روزش اینه و کسی صداش رو نمیشنوه وای به حال دیگران
احمد 31 شهريور 1389
متاسفانه در طراحي ساختمان هاي دانشكده هاي دانشگاه مازندران هيچ خدماتي براي جانبازان عزيز در نظر گرفته نشده است و اين به مديريت هاي گذشته دور بر مي گرد كه در 15 سال پيش اين امكانات را در معماري آن در نظر نگرفته اند ضمنا لازم است در طراحي ساختمان هاي فعلي در دست ساخت اين امر در نظر گرفته شود كه انشا ا... با مديريت با تدبير دكتر احمد پور كه براي جانبازان ارزش بسيار زيادي قائل است در نظر گرفته مي شود . جانبازان عزيز بدانند كه خدمتي كه دكتر احمد پور به ايثار گران كرده و در سياست گذاري خود و معاونينش مد نظر است قابل تقدير است
نا شناس 1 مهر 1389
این بده که صداشو میشنون اما خودشونو به کری میزنن امیدوارم خدا به حق بزرگ جانباز جهان اسلام حضرت ابولفضل العباس(ع) مشکلات جانبازان عزیز و شریفمون رو حل کنه. آمین یا رب العالمین
نا شناس 3 مهر 1389
با عرض سلام به اين برادر فرياد شما براي حق خواهي بود چون بعد از شما معلولاني ديگر هم هستند كه از اين مسير عبور كنند همانگونه كه در خط مقدم رهرو بوديد در اين زمان هم صداي خود را جهت حق خواهي بلند كرديد كه همين صداي بلند قطعا در شما اثر منفي روي اعصاب شما در پي خواهد داشت . انشا ا.. به گوش پايين دستي هاي دولت كه مسئول چنين پروژه هايي هستند برسد .
نا شناس 3 مهر 1389
ضمن اينكه بايد به مشكلات عزيزان جانياز توچه شود از خود دكتر احمدپور گرفته تا معاونين او جز معاون دانشجويي كدام يك رنگ جبهه را ديده اند؟ دكتر احمدپور چه سياستي اتخاذ كرده است؟ تا كي بايد دروغ گفت؟ ايشان در 8 سال جنگ آيا 8 روز در جبهه بوده اند؟ در دانشگاه مازندران اساتيدي با سابقه نزديك به 50 ماه جبهه ، 30 ماه جبهه در ادراه دانشگاه دخيل نيستند و تعلقات جناحي كور مانع ديدن انها مي شود. برخي اساتيد رزمنده و جانباز كه از غواصان عمليات كربلاي 4 و 5 لشكر 25 كربلا بوده اند در دوره دكتر احمدپور اجازه سفر به خارج از كشور و ارائه مقاله علمي را پيدا نمي كنند و متاسفانه از ادكتر احمدپور تمجيد مي شود كه سياست هاي حمايت از ايثارگران را در پيش دارند. ايثارگران دانشگاه هيچ انتظاري از ايشان ندارند ايشان لطف كنند و حق آنها را تضييع نكنند. لطفا نظرات مختلف را منتشر كنيد تا متهم به يك جانبه نگري نشويد. شرط انصاف انتشار نظرات مختلف است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.